Κάποιες καταχωρήσεις

Προσαρμογή στο σχολείο : πρόληψη και αντιμετώπιση δυσκολιών
prosarmogh_sto_sxoleio.jpgΤαξινομικός αριθμός: LB1027.55.P76 2004
Τίτλος: Προσαρμογή στο σχολείο :πρόληψη και αντιμετώπιση δυσκολιών
Θέμα1: Σχολική ψυχολογία
Θέμα2: Προσαρμογή (Ψυχολογία) στα παιδιά
Συγγραφέας: Καλαντζή-Αζίζι, Αναστασία και Ζαφειροπούλου, Μαρία
Έτος: 2004

Αρχική Σελίδα Μεταπτυχιακές Εργασίες Βαθειά δυσλεξία στα ελληνικά : μελέτη περίπτωσης
Βαθειά δυσλεξία στα ελληνικά : μελέτη περίπτωσης PDF Print E-mail
Ταξινομικός αριθμός: RC394.W6.M74 2005
Τίτλος: Βαθειά δυσλεξία στα ελληνικά : μελέτη περίπτωσης
Θέμα1: Αναγνωστική ανικανότητα
Θέμα2: Αλεξία
Θέμα3: Δυσλεξία - Μελέτες περιπτώσεων
Συγγραφέας: Εμμανουήλ, ΄Αννα
Έτος: 2005


Περίληψη

Το θέμα της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη του πρώτου περιστατικού με επίκτητη βαθειά δυσλεξία στα ελληνικά. Η μελέτη του περιστατικού γίνεται με βάση τα μοντέλα  επεξεργασίας της γνωστικής νευροψυχολογίας για το φυσιολογικό λειτουργικό σύστημα της ανάγνωσης. Αναλυτικότερα, περιγράφονται: α) η οργάνωση του λεξικού συστήματος  και η λειτουργική εσωτερική δομή του συστήματος της ανάγνωσης, β) οι διάφοροι τύποι επίκτητης διαταραχής της ανάγνωσης που είναι δυνατό να προκύψουν μετά από επιλεκτική βλάβη σε κάθε διαφορετικό γνωστικό μηχανισμό ή οδό του φυσιολογικού λειτουργικού συστήματος της ανάγνωσης, γ) λεπτομερής διερεύνηση του παρόντος περιστατικού με τον σχεδιασμό κατάλληλων έργων, βασισμένων στις μεθόδους αξιολόγησης της γνωστικής νευροψυχολογίας, που οδήγησαν στην τελική διάγνωση της πρώτης περίπτωσης βαθειάς δυσλεξίας, με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της στα ελληνικά.