Κάποιες καταχωρήσεις

Ο διχασμένος εαυτός : υπαρξιακή μελέτη της ψυχοδιανοητικής υγείας και αρρώστιας
o_dixasmenos_eaytos.jpgΤαξινομικός αριθμός: RC465.L316 1975
Τίτλος: Ο διχασμένος εαυτός : υπαρξιακή μελέτη της ψυχοδιανοητικής υγείας και αρρώστιας
Θέμα: Ψυχολογία, Παθολογική - Μελέτες περιπτώσεων.
Συγγραφέας: Laing, R. D.(Ronald David),1927-
Έτος: 1975

Αρχική Σελίδα Μεταπτυχιακές Εργασίες Εκφοβισμός & θυματοποίηση στο σχολείο
Εκφοβισμός & θυματοποίηση στο σχολείο PDF Print E-mail
Ταξινομικός αριθμός: LB3013.3.K66 2006
Τίτλος: Εκφοβισμός & θυματοποίηση στο σχολείο
Θέμα1: Σχολική επιθετικότητα
Θέμα2: Σχολική βία
Συγγραφέας: Κωνσταντίνου, Αικατερίνη-Ιωάννα
Έτος: 2006


Περίληψη

Η παρούσα έρευνα πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια μιας ευρύτερης, παγκόσμιας μελέτης του φαινομένου του εκφοβισμού στα σχολεία, η οποία διεξάγεται από το Διεθνές Κέντρο Ερευνών του Πανεπιστημίου του Temple. Κύριος στόχος της παγκόσμιας αυτής μελέτης είναι η διερεύνηση της υπάρχουσας γνώσης για το φαινόμενο του εκφοβισμού και η διερεύνηση της φύσης και της έκτασης των συνεπειών που επιφέρει στα θύματα.
Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 420 μαθητές δημοσίων σχολείων του νομού Θεσσαλονίκης. Τα σχολεία στα οποία διεξήχθη η έρευνα ήταν συνολικά 16, Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια. Το εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε ήταν η «Κλίμακα Αλλοτρίωσης και Τραύματος Μαθητών Ελληνικών Σχολείων» η οποία χρησιμοποιήθηκε στα πλαίσια της ευρύτερης μελέτης για τον εκφοβισμό σε δείγματα μαθητών / τριών άλλων χωρών, έχοντας καλή αξιοπιστία και εγκυρότητα.
Τα αποτελέσματα της έρευνας παρουσιάζονται για κάθε κατηγορία ερωτήσεων χωριστά. Η στατιστική ανάλυση των δεδομένων έγινε με τη βοήθεια του στατιστικού προγράμματος SPSS 12.0. Τα δεδομένα αναλύθηκαν προκειμένου να προσδιοριστεί η κατανομή συχνοτήτων αυτής της ανάλυσης παρουσιάζονται παραστατικά σε πίνακες μέσα στην εργασία.