Μήνυμα σφάλματος

  • Warning: file_exists(): open_basedir restriction in effect. File(/var/www/vhosts/www.psy.auth.gr/datadir/simplesamlphp) is not within the allowed path(s): (/var/www/vhosts/old.psy.auth.gr/httpdocs:/var/www/vhosts/old.psy.auth.gr/tmp/:/tmp/:/var/www/vhosts/old.psy.auth.gr/datadir) στην _simplesamlphp_auth_isEnabled() (γραμμή 698 του /var/www/vhosts/old.psy.auth.gr/httpdocs/sites/all/modules/simplesamlphp_auth/simplesamlphp_auth.module).
  • Warning: file_exists(): open_basedir restriction in effect. File(/var/www/vhosts/www.psy.auth.gr/datadir/simplesamlphp) is not within the allowed path(s): (/var/www/vhosts/old.psy.auth.gr/httpdocs:/var/www/vhosts/old.psy.auth.gr/tmp/:/tmp/:/var/www/vhosts/old.psy.auth.gr/datadir) στην _simplesamlphp_auth_isEnabled() (γραμμή 698 του /var/www/vhosts/old.psy.auth.gr/httpdocs/sites/all/modules/simplesamlphp_auth/simplesamlphp_auth.module).

Εγγραφές Πρωτοετών Φοιτητών για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023- Χρήσιμες Πληροφορίες για Πρωτοετείς Φοιτητές

 

Καλωσήρθατε στο Τμήμα Ψυχολογίας

Αγαπητές πρωτοετείς φοιτήτριες,

Αγαπητοί πρωτοετείς φοιτητές,

Η ανακοίνωση αυτή έχει σκοπό την ενημέρωση όλων των κατηγοριών των πρωτοετών φοιτητών/τριών για τη διαδικασία των εγγραφών.

Το περιεχόμενο της ανακοίνωσης θα επικαιροποιείται τακτικά κατά τη διάρκεια των εγγραφών.

[Ανανέωση 21.11.2022: Κατηγορία 6 Αθλητές/ήτριες]

[Ανανέωση 11.11.2022: Κατηγορία 7 Μεταφορά θέσης (από αντίστοιχα Τμήματα εσωτερικού) (μετεγγραφές)-Υποβολή δικαιολογητικών]

[Ανανέωση 2.11.2022: Κατηγορία 6 Αθλητές/ήτριες]

[Ανανέωση 4.10.2022: Κατηγορία 3 Τέκνα Ελλήνων του εξωτερικού και υπαλλήλων που υπηρετούν στο εξωτερικό]

[Ανανέωση 6.10.2022: Κατηγορία 7 Μεταφορά θέσης (από αντίστοιχα Τμήματα εσωτερικού) (μετεγγραφές)]

Οι πρωτοετείς φοιτητές /τριες εντάσσονται σε διαφορετικές κατηγορίες,

που είναι οι ακόλουθες:

  1. Πανελλήνιες εξετάσεις (90%, 10%, Εσπερινά Λύκεια, Μέλη της Μουσουλμανικής Μειονότητας)
  2. Αλλοδαποί- Αλλογενείς α) εντός και β) εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης
  3. Τέκνα Ελλήνων του εξωτερικού και υπαλλήλων που υπηρετούν στο εξωτερικό (ομογενείς)
  4. Υπότροφοι α) αλλοδαποί-αλλογενείς και β) ομογενείς
  5. Άνευ εξετάσεων (5%) (σοβαρές παθήσεις)
  6. Αθλητές/τριες
  7. Μεταφορά θέσης (από αντίστοιχα Τμήματα εσωτερικού) (μετεγγραφές)
  8. Πληγέντες φυσικών καταστροφών 

Οι ενδιαφερόμενοι/ες θα πρέπει να ανατρέχουν στην κατηγορία που τους αφορά.

1) Πανελλήνιες εξετάσεις (90%, 10%, Εσπερινά Λύκεια, Μέλη της Μουσουλμανικής Μειονότητας)

Διαδικασία ενεργοποίησης ακαδημαϊκών υπηρεσιών προς εγγραφέντες πανελλαδικών εξετάσεων στο ΑΠΘ 

(20-26.09.2022)

Αφορά:

1) επιτυχόντες και επιτυχούσες πανελλαδικών εξετάσεων που εισήχθησαν στο ΑΠΘ και εγγράφηκαν στην πλατφόρμα του ΥΠΑΙΘ, από 1 έως 9 Σεπτεμβρίου 2022

2) επιτυχόντες και επιτυχούσες πανελλαδικών εξετάσεων, με την ειδική κατηγορία των Ελλήνων πολιτών της μουσουλμανικής μειονότητας Θράκης, που εισήχθησαν στο ΑΠΘ και α) εγγράφηκαν στην πλατφόρμα του ΥΠΑΙΘ και β) υπέβαλαν στη Γραμματεία του Τμήματος εισαγωγής τους το προβλεπόμενο για την κατηγορία τους δικαιολογητικό, από 1 έως 9 Σεπτεμβρίου 2022

 1ο ΒΗΜΑ:

Εφόσον πραγματοποίησες την εγγραφή σου σύμφωνα με τα ανωτέρω που προβλέπονται για την κατηγορία σου, θα λάβεις από το ΑΠΘ ένα μήνυμα (SMS) στον αριθμό κινητού τηλεφώνου που δήλωσες στο ΥΠΑΙΘ. Καλείσαι από 20 έως 26 Σεπτεμβρίου2 να επισκεφτείς την πλατφόρμα ηλεκτρονικών υπηρεσιών του ΑΠΘ ώστε

α) να καταχωρήσεις τα στοιχεία σου και

β) να ανεβάσεις τα ακόλουθα δικαιολογητικά:

  1. Φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας και των δύο όψεων Ή διαβατηρίου, σύμφωνα με ό,τι χρησιμοποίησες για την ταυτοποίησή σου στα Πληροφοριακά Συστήματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων
  2. Φωτογραφία τύπου αστυνομικής ταυτότητας (πρόσφατη, έγχρωμη ή ασπρόμαυρη, σε ουδέτερο φόντο και να απεικονίζει ευκρινώς μόνο το πρόσωπό σου)
  3. Απλή εκτύπωση του ΑΜΚΑ σου από εδώ
  4. Υπεύθυνη Δήλωση σύμφωνα με το παρόν υπόδειγμα , την οποία μπορείς να εκδώσεις είτε ψηφιακά μέσω του gov.gr είτε εντύπως μέσω ΚΕΠ, με βεβαίωση γνησίου υπογραφής

Σημείωση:

Η Υπεύθυνη Δήλωση, εφόσον εκδοθεί εντύπως, πρέπει στο ίδιο διάστημα (20-26 Σεπτεμβρίου) να κατατεθεί στη Γραμματεία του Τμήματός σου είτε αυτοπροσώπως (από εσένα ή από άλλο εξουσιοδοτημένο από εσένα πρόσωπο) είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής (με την ένδειξη στο φάκελο: Υπεύθυνη Δήλωση <το ονοματεπώνυμό σου> <ο Κωδικός Υποψηφίου Πανελλαδικών Εξετάσεων >

Η ταχυδρομική διεύθυνση είναι:

Γραμματεία Τμήματος Ψυχολογίας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Θεσσαλονίκη 54124

Κτίριο Διοίκησης, 2ος όροφος, γραφείο 207

Για οποιαδήποτε τεχνική δυσκολία ως προς την είσοδό σου στην πλατφόρμα και τη συμπλήρωση των στοιχείων σου, μπορείς να επικοινωνείς με την εξυπηρέτηση χρηστών του Κέντρου Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ΑΠΘ στο τηλ: 2310 999000 ή στο email: support@auth.gr

 2ο ΒΗΜΑ:

Αφού ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία με την ταυτοποίηση των στοιχείων σου από τη Γραμματεία και την οριστικοποίηση της εγγραφής σου στο σύστημα ηλεκτρονικής γραμματείας3θα λάβεις και πάλι ένα SMS, με κωδικό (one-time password), για να αποκτήσεις ιδρυματικό λογαριασμό. Ο ιδρυματικός λογαριασμός θα σου δώσει πρόσβαση σε μια σειρά υπηρεσιών και παροχών, όπως η ακαδημαϊκή ταυτότητα και η κάρτα σίτισης, οι εφαρμογές ηλεκτρονικής γραμματείας, τα ηλεκτρονικά μαθήματα κ.λπ.

Δες εδώ όλες τις διαθέσιμες υπηρεσίες με τη χρήση του ιδρυματικού σου λογαριασμού

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ/ΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΙ/ΕΣ ΣΕ ΑΛΛΟ ΤΜΗΜΑ ΑΕΙ

Εφόσον κατά την εγγραφή σου στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων έχεις δηλώσει ότι είσαι εγγεγραμμένος/η σε άλλο Τμήμα, η Γραμματεία του Τμήματος Ψυχολογίας ΑΠΘ θα ζητήσει αυτεπάγγελτα τη διαγραφή σου από το προηγούμενο Τμήμα.

Στην εξαιρετική περίπτωση που δεν επιθυμείς τελικά την ολοκλήρωση της εγγραφής του στο Τμήμα Ψυχολογίας ΑΠΘ, θα πρέπει να υποβάλεις προς τη Γραμματεία του προηγούμενου Τμήματος ή Σχολής, αίτηση – υπεύθυνη δήλωση ανάκλησης της διαγραφής που αιτήθηκες ηλεκτρονικά.

Σε περίπτωση που έχεις λάβει ήδη τη διαγραφή σου από προηγούμενο Τμήμα και δεν δήλωσες το προηγούμενο Τμήμα στην πλατφόρμα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, θα πρέπει να προσκομίσεις στην Γραμματεία του Τμήματος Ψυχολογίας Α.Π.Θ. τη διαγραφή σου.

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ/ΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

Εάν για κάποιο λόγο, όπως μη κατοχή Α.Μ.Κ.Α. ή αριθμού κινητού τηλεφώνου, ανωτέρα βία, σοβαρή ασθένεια, στράτευση ή απουσία στο εξωτερικό, θεομηνία ή άλλο σπουδαίο λόγο εξαιτίας του οποίου δεν έκανες εμπρόθεσμα (1-9 Σεπτεμβρίου) την ηλεκτρονική εγγραφή σου στο πληροφοριακό σύστημα του ΥΠΑΙΘ, μπορείς να κάνεις αίτηση στη Γραμματεία του Τμήματος εισαγωγής σου, εκθέτοντας τους λόγους της καθυστέρησης, εντός αποκλειστικής προθεσμίας 45 ημερών από την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης στο ΥΠΑΙΘ (24/10). Η αίτηση πρέπει να συνοδεύεται από τα ανωτέρω δικαιολογητικά και υποβάλλεται είτε αυτοπροσώπως ή από άλλο εξουσιοδοτημένο από εσένα πρόσωπο είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής. Για την αυτοπρόσωπη ή ταχυδρομική υποβολή των δικαιολογητικών, ισχύουν τα ανωτέρω. Η εγγραφή σου ολοκληρώνεται ή μη, με αιτιολογημένη απόφαση του αρμόδιου οργάνου του Τμήματος.

Εφόσον η αίτησή σου εγκριθεί από τη Συνέλευση του Τμήματος και είσαι ήδη εγγεγραμμένος/-η σε άλλο Τμήμα/Σχολή Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Ελλάδας, για να ολοκληρώσεις την εγγραφή σου στο νέο σου Τμήμα, θα πρέπει να ζητήσεις τη διαγραφή σου από τη Σχολή/Τμήμα που είσαι ήδη εγγεγραμμένος/-η, προκειμένου να εκδοθεί το απαραίτητο πιστοποιητικό διαγραφής το οποίο θα υποβάλεις ως πρόσθετο δικαιολογητικά στο νέο σου Τμήμα.

Εάν δεν εγγραφείς ούτε με αυτή τη διαδικασία, τότε χάνεις το δικαίωμα εγγραφής σου.

Διεύθυνση Γραμματείας

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Κτίριο Διοίκησης,
2ος όροφος, γραφείο 207

Πανεπιστημιούπολη
54124 Θεσσαλονίκη

Ώρες εξυπηρέτησης κοινού: 12:00 – 13:00 Δευτέρα έως Παρασκευή

2)  Αλλοδαποί- Αλλογενείς (α) εντός και β) εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης

Προθεσμία εγγραφής:

Δευτέρα 12 έως Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2022.

ΠΡΩΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ-ΟΥΣΕΣ ΑΚΑΔ. ΈΤΟΥΣ 2022-2023

1. Οι επιτυχόντες και επιτυχούσες ακαδ. έτους 2022-2023 θα εγγραφούν - με καταχώρηση στοιχείων και υποβολή των απαιτούμενων δικαιολογητικών σε ψηφιακή μορφή- μέσω της πλατφόρμας https://register.auth.gr 

Απαιτούμενα δικαιολογητικά:

  1. μία (1) φωτογραφία τύπου αστυνομικής ταυτότητας
  2. ευκρινές φωτοαντίγραφο του διαβατηρίου/άλλου επισήμου εγγράφου με φωτογραφία που να πιστοποιεί την ταυτότητά τους ή της άδειας παραμονής τους αν διαμένουν στην Ελλάδα και
  3. τα απαιτούμενα κατά νόμο δικαιολογητικά όπως προβλέπονται από την ανωτέρω εγκύκλιο

Για οποιαδήποτε τεχνική δυσκολία ως προς την είσοδό σας στην εφαρμογή και τη συμπλήρωση των στοιχείων σας, μπορείτε να επικοινωνείτε με την εξυπηρέτηση χρηστών του Κέντρου Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ΑΠΘ στο τηλ: 2310 999000 ή στο email: support@auth.gr

Εν συνεχεία, θα καταθέσουν, οι ίδιοι/ες ή εξουσιοδοτημένο από αυτούς/-ές πρόσωπο, ή θα αποστείλουν ταχυδρομικά, στη Γραμματεία του Τμήματος, εκτυπωμένη και υπογεγραμμένη την αίτηση εγγραφής/υπεύθυνη δήλωση και τα λοιπά απαιτούμενα δικαιολογητικά, όπως θα έχουν ήδη υποβληθεί και ψηφιακά στην ανωτέρω πλατφόρμα.

ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ:

ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ/ΟΥΣΕΣ ΕΤΟΥΣ 2020- 2021 ΚΑΙ 2021- 2022

2. α. Οι επιτυχόντες και οι επιτυχούσες των ακαδημαϊκών ετών 2020-21 και 2021-2022, αλλοδαποί/-ές χωρίς την απαιτούμενη βεβαίωση γνώσης της Ελληνικής γλώσσας και β. οι επιτυχόντες ακαδημαϊκού έτους 2021-2022, Κύπριοι άρρενες χωρίς απολυτήριο στρατού, κατά το ακαδημαϊκό έτος εισαγωγής τους, εγγράφονται χωρίς καταχώρηση στοιχείων στην ανωτέρω πλατφόρμα, υποβάλοντας, οι ίδιοι/ες ή εξουσιοδοτημένο από αυτούς/-ές πρόσωπο, ή αποστέλοντας ταχυδρομικά, στη Γραμματεία του Τμήματος, αίτηση εγγραφής και τα υπόλοιπα απαιτούμενα και επιπρόσθετα για την περίπτωσή τους δικαιολογητικά.
 

Eπισημαίνουμε ότι ειδικά για το σχολικό έτος 2020-2021 γίνονται δεκτά απολυτήρια, για την απόκτηση των οποίων μέρος του προγράμματος πλήρους φοίτησης διεξήχθη με διαδικασίες τηλεκπαίδευσης λόγω της πανδημίας COVID-19

 

Διεύθυνση Γραμματείας

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Κτίριο Διοίκησης,  2ος όροφος, γραφείο 207,

 Πανεπιστημιούπολη
54124 Θεσσαλονίκη

 

Ώρες εξυπηρέτησης επιτυχόντων κατηγορίας αλλοδαπών αλλογενών:

 11:00 – 12:00 από 12 έως 19 Σεπτεμβρίου 2022

Παρακαλούμε επισκεφθείτε και την σχετική  ανακοίνωση του Τμήματος Σπουδών Α.Π.Θ.
 

3) Τέκνα Ελλήνων του εξωτερικού, τέκνα Ελλήνων υπαλλήλων που υπηρετούν στο εξωτερικό και Έλληνες απόφοιτοι ξένων λυκείων του Εξωτερικού

Εγγραφές των Εισαγόμενων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με την ειδική κατηγορία των Τέκνων Ελλήνων του Εξωτερικού, των Τέκνων Ελλήνων Υπαλλήλων που υπηρετούν στο εξωτερικό και των Ελλήνων Αποφοίτων Ξένων Λυκείων του Εξωτερικού, ακ. έτους 2022-23

 Σύμφωνα με τη Φ.152/120146/Α5/30-9-22 εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, οι εγγραφές των επιτυχόντων στις Σχολές, τα Τμήματα και τις Εισαγωγικές Κατευθύνσεις της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Ελλάδας με την ανωτέρω ειδική κατηγορία θα γίνουν από 4 μέχρι και 11 Οκτωβρίου 20221

Για την εγγραφή σου στο Τμήμα Ψυχολογίας με αυτή την ειδική κατηγορία, πρέπει σε αυτή την προθεσμία

1ο ΒΗΜΑ: να επισκεφτείς την πλατφόρμα ηλεκτρονικών υπηρεσιών του ΑΠΘ ώστε

α) να καταχωρήσεις τα στοιχεία σου (αίτηση εγγραφής) και

β) να ανεβάσεις τα ακόλουθα δικαιολογητικά:

  1. μία (1) φωτογραφία τύπου αστυνομικής ταυτότητας
  2. ευκρινές φωτοαντίγραφο ταυτότητας/διαβατηρίου ή άλλου δημόσιου εγγράφου από το οποίο να αποδεικνύονται τα ονομαστικά σου στοιχεία και η ακριβής ημερομηνία γέννησης
  3. τα απαιτούμενα ανά κατηγορία (1-5) δικαιολογητικά
  4. Υπεύθυνη Δήλωση2 σύμφωνα με τα    υποδείγματα κατά κατηγορία (βλ. παρακάτω) η οποία μπορεί να εκδοθεί είτε ψηφιακά (αν είσαι κάτοχος κωδικών taxisnet ελληνικής τράπεζας) μέσω του gov.gr είτε εντύπως, με βεβαίωση γνησίου υπογραφής

Εάν έχεις ήδη εγγραφεί σε άλλο Τμήμα/Σχολή Πανεπιστημίου της Ελλάδας από τη συμμετοχή σου στις πανελλαδικές εξετάσεις (κατηγορία 2), πρέπει να υποβάλεις επιπλέον

  1. Πιστοποιητικό διαγραφής από τη Σχολή/Τμήμα που είσαι ήδη εγγεγραμμένος/-η, προκειμένου να ολοκληρωθεί η εγγραφή σου στο νέο σου Τμήμα

 2ο Βήμα: να υποβάλεις στη Γραμματεία του Τμήματος εισαγωγής σου α) την αίτηση εγγραφής (εκτύπωση από τον browser της ηλεκτρονικής αίτησης και υπογραφή αυτής) και β) τα υποβληθέντα στην πλατφόρμα δικαιολογητικά.

Στις ίδιες ημερομηνίες, και με όλα τα παραπάνω δικαιολογητικά, καλούνται όπως υποβάλλουν αίτηση εγγραφής απευθείας στη Γραμματεία του Τμήματος επιτυχίας τους, χωρίς καταχώρηση στοιχείων στην πλατφόρμα, οι επιτυχόντες ακ. έτους 2021-22, της ειδικής κατηγορίας της παρ. 4Β1, του άρθρου 1 της Φ.151/82115/A5 Υπουργικής Απόφασης (ΦΕΚ 1873Β/2017) –άρρενες με κυπριακή καταγωγή, κατηγορία 4- που υποχρεούνται να υπηρετήσουν τη θητεία τους στην Κύπρο, εφόσον έχουν πλέον αποκτήσει τη σχετική βεβαίωση της Κυπριακής Πολιτείας (Πιστοποιητικό Στρατολογικής Κατάστασης Τύπου «Α» ή Πιστοποιητικό Εκπλήρωσης Θητείας). Για τους συγκεκριμένους και μόνο επιτυχόντες, παρέχεται η δυνατότητα εγγραφής στο ίδιο ακαδημαϊκό έτος, εφόσον αποκτήσουν τη σχετική βεβαίωση, έως τις 15 Νοεμβρίου 2022.

 Η υποβολή της αίτησης και των ανωτέρω δικαιολογητικών (2ο Βήμα) μπορεί να πραγματοποιηθεί από τους επιτυχόντες και τις επιτυχούσες είτε αυτοπροσώπως ή από άλλο εξουσιοδοτημένο από τους ίδιους και τις ίδιες πρόσωπο είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής στη Γραμματεία του Τμήματος επιτυχίας τους (με την ένδειξη στο φάκελο: για εγγραφή ομογενούς).

Η ταχυδρομική διεύθυνση είναι:

Γραμματεία Τμήματος Ψυχολογίας
Κτίριο Διοίκησης, 2ος όροφος, γραφείο 207
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

Θεσσαλονίκη 54124

Για την επικοινωνία σου με τη Γραμματεία του Τμήματος εγγραφής σου μπορείς να δεις εδώ τα στοιχεία επικοινωνίας και της ώρες υποδοχής πρωτοετών, αφού συμβουλευτείς και το χάρτη της πανεπιστημιούπολης εδώ

Σου προτείνουμε, επιπλέον, να επισκεφτείς την ιστοσελίδα του Τμήματος Ψυχολογίας, καθώς εκεί θα βρεις και άλλες ανακοινώσεις που ενδεχομένως σε αφορούν, όπως π.χ. το πρόγραμμα μαθημάτων.

Για οποιαδήποτε τεχνική δυσκολία ως προς την είσοδό σου στην πλατφόρμα και τη συμπλήρωση των στοιχείων σου, μπορείς να επικοινωνείς με την εξυπηρέτηση χρηστών του Κέντρου Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ΑΠΘ στο τηλ: 2310 999000 ή στο email: support@auth.gr

 3ο ΒΗΜΑ:

Αφού ολοκληρωθεί και το 2ο βήμα, με την ταυτοποίηση των στοιχείων σου, τον έλεγχο των δικαιολογητικών σου από τη Γραμματεία και την έγκριση της Συνέλευσης του Τμήματος (έως 20 ημέρες μετά την προθεσμία υποβολής δικαιολογητικών)3, θα λάβεις ένα SMS, με τον Αριθμό Πανεπιστημιακού Μητρώου σου (ΑΠΜ) και κωδικό (one-time password), για να αποκτήσεις ιδρυματικό λογαριασμό (βήμα 2 στην πλατφόρμα register.auth.gr). Ο ιδρυματικός λογαριασμός θα σου δώσει πρόσβαση σε μια σειρά υπηρεσιών και παροχών, όπως η ακαδημαϊκή ταυτότητα και η κάρτα σίτισης, οι εφαρμογές ηλεκτρονικής γραμματείας, τα ηλεκτρονικά μαθήματα κ.λπ.

Δες εδώ όλες τις διαθέσιμες υπηρεσίες με τη χρήση του ιδρυματικού σου λογαριασμού

Για οποιαδήποτε τεχνική δυσκολία ως προς την είσοδο στην εφαρμογή και τη συμπλήρωση των στοιχείων, μπορείτε να επικοινωνείτε με την εξυπηρέτηση χρηστών του Κέντρου Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ΑΠΘ στο τηλ: 2310 999000 ή στο email: support@auth.gr

——————————————

1Εάν για λόγους εξαιρετικής ανάγκης, όπως παρατεταμένη θεομηνία, σοβαρή ασθένεια, στράτευση ή απουσία στο εξωτερικό, δεν καταστεί δυνατή η εμπρόθεσμη εγγραφή σου με την παραπάνω διαδικασία, μπορείς να κάνεις αίτηση στη Γραμματεία του Τμήματος εισαγωγής σου, εκθέτοντας τους λόγους της καθυστέρησης, εντός αποκλειστικής προθεσμίας 30 ημερών από την ημερομηνία λήξης της ανωτέρω προθεσμίας εγγραφής (έως 10 Νοεμβρίου 2022). Η αίτηση πρέπει να συνοδεύεται από τα παραπάνω δικαιολογητικά και υποβάλλεται είτε αυτοπροσώπως ή από άλλο εξουσιοδοτημένο από εσένα πρόσωπο είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής. Η εγγραφή σου ολοκληρώνεται ή μη, με απόφαση της Συνέλευσης του Τμήματος.

Εφόσον η αίτησή σου εγκριθεί και είσαι ήδη εγγεγραμμένος/-η σε άλλο Τμήμα/Σχολή Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Ελλάδας, για να ολοκληρώσεις την εγγραφή σου στο νέο σου Τμήμα, θα πρέπει να ζητήσεις τη διαγραφή σου από τη Σχολή/Τμήμα που είσαι ήδη εγγεγραμμένος/-η, προκειμένου να εκδοθεί το απαραίτητο πιστοποιητικό διαγραφής το οποίο θα υποβάλεις στο νέο σου Τμήμα.

Εάν δεν εγγραφείς ούτε με αυτή τη διαδικασία, τότε χάνεις το δικαίωμα εγγραφής σου.

 2Σε ό,τι αφορά το γνήσιο της υπογραφής στα ανωτέρω απαιτούμενα δικαιολογητικά (συμπεριλαμβανομένης/-ων της/των Υ.Δ.), καθώς και την επικύρωση και μετάφρασή τους, οι προς εγγραφή στο ΑΠΘ επιτυχόντες/-ούσες αυτής της κατηγορίας, θα πρέπει να συμβουλευτούν το κεφάλαιο ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΏΝ της Φ.152/120146/Α5/30-9-22

 3Επισημαίνεται ότι για την ειδική κατηγορία των Τέκνων Ελλήνων του Εξωτερικού, των Τέκνων Ελλήνων Υπαλλήλων που υπηρετούν στο εξωτερικό και των Ελλήνων Αποφοίτων Ξένων Λυκείων του Εξωτερικού, η οριστικοποίηση της εγγραφής πραγματοποιείται κατόπιν του ελέγχου των προβλεπόμενων για αυτήν δικαιολογητικών από τη Γραμματεία και την έγκριση της εγγραφής από τη Συνέλευση του Τμήματος εισαγωγής τους.

Η απόφαση της Συνέλευσης υπόκειται σε διαλυτική αίρεση έγκρισης της νομιμότητάς της από το Πρυτανικό Συμβούλιο του ΑΠΘ. Εάν το Πρυτανικό Συμβούλιο κρίνει ότι η εγγραφή δεν πρέπει να πραγματοποιηθεί, λόγω υποβολής ψευδών ή μη νόμιμων δικαιολογητικών και ότι δεν συντρέχουν οι νόμιμες προϋποθέσεις υπαγωγής στην ειδική κατηγορία, τότε α) ανακαλείται η εγγραφή με οριστική απόφαση διαγραφής από τους καταλόγους του Τμήματος εισαγωγής και β) αποκλείεται ο/η εν λόγω, κατά τα επόμενα δύο ακαδημαϊκά έτη, από κάθε διαδικασία εισαγωγής από όλες τις Σχολές ή Τμήματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Ελλάδας.

Εγκύκλιος εγγραφών Ελλήνων του εξωτερικού και τέκνων Ελλήνων υπαλλήλων που υπηρετούν στο εξωτερικό

Κατηγορία 1- Υπεύθυνη Δήλωση

Κατηγορία 2- Υπεύθυνη Δήλωση

Κατηγορία 3, 4, 5- Υπεύθυνη Δήλωση

4)  Υπότροφοι α) αλλοδαποί-αλλογενείς και β) ομογενείς

Αναμένεται ανακοίνωση/εγκύκλιος του Υ.ΠΑΙ.Θ.

           

5)  Άνευ εξετάσεων (5%) / σοβαρές παθήσεις          

Διαδικασία ενεργοποίησης ακαδημαϊκών υπηρεσιών

προς εγγραφέντες και σοβαρών παθήσεων στο ΑΠΘ

(20-26.09.2022)

Αφορά:

Επιτυχόντες και επιτυχούσες με την ειδική κατηγορία πασχόντων από σοβαρές παθήσεις που εισήχθησαν στο ΑΠΘ και α) εγγράφηκαν στην πλατφόρμα του ΥΠΑΙΘ και β) υπέβαλαν στη Γραμματεία του Τμήματος εισαγωγής τους τα προβλεπόμενα για την κατηγορία τους δικαιολογητικά, από 1 έως 9 Σεπτεμβρίου 2022

 1ο ΒΗΜΑ:

Εφόσον πραγματοποίησες την εγγραφή σου σύμφωνα με τα ανωτέρω που προβλέπονται για την κατηγορία σου, θα λάβεις από το ΑΠΘ ένα μήνυμα (SMS) στον αριθμό κινητού τηλεφώνου που δήλωσες στο ΥΠΑΙΘ. Καλείσαι από 20 έως 26 Σεπτεμβρίου2 να επισκεφτείς την πλατφόρμα ηλεκτρονικών υπηρεσιών του ΑΠΘ ώστε

α) να καταχωρήσεις τα στοιχεία σου και

β) να ανεβάσεις τα ακόλουθα δικαιολογητικά:

  1. Φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας και των δύο όψεων Ή διαβατηρίου, σύμφωνα με ό,τι χρησιμοποίησες για την ταυτοποίησή σου στα Πληροφοριακά Συστήματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων
  2. Φωτογραφία τύπου αστυνομικής ταυτότητας (πρόσφατη, έγχρωμη ή ασπρόμαυρη, σε ουδέτερο φόντο και να απεικονίζει ευκρινώς μόνο το πρόσωπό σου)
  3. Απλή εκτύπωση του ΑΜΚΑ σου από εδώ
  4. Υπεύθυνη Δήλωση σύμφωνα με το παρόν υπόδειγμα , την οποία μπορείς να εκδώσεις είτε ψηφιακά μέσω του gov.gr είτε εντύπως μέσω ΚΕΠ, με βεβαίωση γνησίου υπογραφής

Σημείωση:

Η Υπεύθυνη Δήλωση, εφόσον εκδοθεί εντύπως, πρέπει στο ίδιο διάστημα (20-26 Σεπτεμβρίου) να κατατεθεί στη Γραμματεία του Τμήματός σου είτε αυτοπροσώπως (από εσένα ή από άλλο εξουσιοδοτημένο από εσένα πρόσωπο) είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής (με την ένδειξη στο φάκελο: Υπεύθυνη Δήλωση <το ονοματεπώνυμό σου> <ο Κωδικός Υποψηφίου Σοβαρών Παθήσεων>

Η ταχυδρομική διεύθυνση είναι:

Γραμματεία Τμήματος Ψυχολογίας

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

Θεσσαλονίκη 54124

Κτίριο Διοίκησης, 2ος όροφος, γραφείο 207

Για οποιαδήποτε τεχνική δυσκολία ως προς την είσοδό σου στην πλατφόρμα και τη συμπλήρωση των στοιχείων σου, μπορείς να επικοινωνείς με την εξυπηρέτηση χρηστών του Κέντρου Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ΑΠΘ στο τηλ: 2310 999000 ή στο email: support@auth.gr

 

2ο ΒΗΜΑ:

Αφού ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία με την ταυτοποίηση των στοιχείων σου από τη Γραμματεία και την οριστικοποίηση της εγγραφής σου στο σύστημα ηλεκτρονικής γραμματείας3θα λάβεις και πάλι ένα SMS, με κωδικό (one-time password), για να αποκτήσεις ιδρυματικό λογαριασμό. Ο ιδρυματικός λογαριασμός θα σου δώσει πρόσβαση σε μια σειρά υπηρεσιών και παροχών, όπως η ακαδημαϊκή ταυτότητα και η κάρτα σίτισης, οι εφαρμογές ηλεκτρονικής γραμματείας, τα ηλεκτρονικά μαθήματα κ.λπ.

Δες εδώ όλες τις διαθέσιμες υπηρεσίες με τη χρήση του ιδρυματικού σου λογαριασμού

Στην ίδια προθεσμία

α) οι εγγραφέντες της ειδικής κατηγορίας ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις, που παρέλειψαν να υποβάλουν τα προβλεπόμενα για την κατηγορία τους δικαιολογητικά στην προθεσμία των εγγραφών (1-9 Σεπτεμβρίου), καλούνται όπως τα υποβάλουν στη Γραμματεία του Τμήματος εισαγωγής τους, σύμφωνα με την ανακοίνωσή μας εδώ

 

Επισημαίνεται ότι για την  κατηγορία σοβαρών παθήσεων, η οριστικοποίηση της εγγραφής πραγματοποιείται κατόπιν του ελέγχου των προβλεπόμενων για αυτήν δικαιολογητικών από τη Γραμματεία και την έγκριση της εγγραφής από τη Συνέλευση του Τμήματος.

 

6)  Αθλητές/τριες           

21.11.2022 Ανακοίνωση για εγγραφές αθλητών/τριών 

 

Παρακαλούμε δείτε  την ανακοίνωση του ΥΠΑΙΘ

Η  εγγραφή των επιτυχόντων αυτής της κατηγορίας θα πραγματοποιηθεί ΑΡΧΙΚΑ

μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών εγγραφών

του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων

από 7 μέχρι και 11 Νοεμβρίου 2022.
 

7) Μεταφορά θέσης (από αντίστοιχα Τμήματα εσωτερικού)/ μετεγγραφές

11.11.2022 Μετεγγραφές- Ανακοίνωση για υποβολή δικαιολογητικών 

Μετεγγραφές-Υπεύθυνη Δήλωση ( doc)

Παρακαλούμε επισκεφθείτε εδώ το Δελτίο Τύπου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για τις αιτήσεις μετεγγραφής /μετακίνησης .

 Εγκύκλιος_μετεγγραφών_2022-2023

ΦΕΚ_4617_κριτήρια_αδέλφια

ΦΕΚ_4806_ειδικές_κατηγορίες

8) Πληγέντες φυσικών καταστροφών

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΥΠΑΙΘ) ανακοινώθηκε ότι οι εγγραφές των επιτυχόντων από περιοχές που επλήγησαν από φυσικές καταστροφές κατά το σχολικό έτος 2021-22, σύμφωνα προς τη Φ.253.2/103868/Α5 (ΦΕΚ 4531Β/26-08-2022), πραγματοποιούνται από 3 έως 7 Οκτωβρίου 2022

Για την εγγραφή σου στο Τμήμα Ψυχολογίας που έχεις επιτύχει την εισαγωγή σου, πρέπει σε αυτή την προθεσμία να επισκεφτείς την πλατφόρμα ηλεκτρονικών υπηρεσιών του ΑΠΘ ώστε

α) να καταχωρήσεις τα στοιχεία σου και

β) να ανεβάσεις τα ακόλουθα δικαιολογητικά:

  1. Φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας και των δύο όψεων
  2. Φωτογραφία τύπου αστυνομικής ταυτότητας (πρόσφατη, έγχρωμη ή ασπρόμαυρη, σε ουδέτερο φόντο και να απεικονίζει ευκρινώς μόνο το πρόσωπό σου)
  3. Απλή εκτύπωση του ΑΜΚΑ σου από εδώ
  4. Υπεύθυνη Δήλωση σύμφωνα με το παρόν υπόδειγμα , την οποία μπορείς να εκδώσεις είτε ψηφιακά μέσω του gov.gr είτε εντύπως μέσω ΚΕΠ, με βεβαίωση γνησίου υπογραφής
  5. Σημείωση:

Η Υπεύθυνη Δήλωση, αν εκδοθεί εντύπως και όχι μέσω gov.grπρέπει στο ίδιο διάστημα (3-7 Οκτωβρίου) να κατατεθεί στη Γραμματεία του Τμήματός είτε αυτοπροσώπως (από εσένα ή από άλλο εξουσιοδοτημένο από εσένα πρόσωπο) είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής (με την ένδειξη στο φάκελο: ΠΛΗΓΕΝΤΕΣ, Υπεύθυνη Δήλωση <το ονοματεπώνυμό σου>)

Η ταχυδρομική διεύθυνση είναι:

Γραμματεία Τμήματος Ψυχολογίας
Κτίριο Διοίκησης, 2ος όροφος, γραφείο 207
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

Θεσσαλονίκη 54124

Εάν έχεις ήδη εγγραφεί σε άλλο Τμήμα/Σχολή Πανεπιστημίου της Ελλάδας από τη συμμετοχή σου στις πανελλαδικές εξετάσεις 2022, πρέπει να υποβάλεις επιπλέον

5. Πιστοποιητικό διαγραφής από τη Σχολή/Τμήμα που είσαι ήδη εγγεγραμμένος/-η, προκειμένου να ολοκληρωθεί η εγγραφή σου στο νέο σου Τμήμα

Σε αυτή την περίπτωση η ανωτέρω Υπεύθυνη Δήλωση θα πρέπει να αναφέρει «i) είμαι εγγεγραμμένος/εγγεγραμμένη σε άλλη Σχολή ή Τμήμα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ελλάδα, από το οποίο: έχω αιτηθεί τη διαγραφή μου ή προσκομίζω πιστοποιητικό διαγραφής»

 Για την επικοινωνία σου με τη Γραμματεία του Τμήματος μπορείς να δεις εδώ τα στοιχεία επικοινωνίας και της ώρες υποδοχής πρωτοετών, αφού συμβουλευτείς και το χάρτη της πανεπιστημιούπολης εδώ

Σου προτείνουμε, επιπλέον, να επισκεφτείς την ιστοσελίδα του Τμήματος Ψυχολογίας, καθώς εκεί θα βρεις και άλλες ανακοινώσεις που ενδεχομένως σε αφορούν, όπως το πρόγραμμα μαθημάτων.

Για οποιαδήποτε τεχνική δυσκολία ως προς την είσοδό σου στην πλατφόρμα και τη συμπλήρωση των στοιχείων σου, μπορείς να επικοινωνείς με την εξυπηρέτηση χρηστών του Κέντρου Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ΑΠΘ στο τηλ: 2310 999000 ή στο email: support@auth.gr

 2ο ΒΗΜΑ:

Αφού ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία με την ταυτοποίηση των στοιχείων σου από τη Γραμματεία και την οριστικοποίηση της εγγραφής σου στο σύστημα ηλεκτρονικής γραμματείας, θα λάβεις ένα SMS, με τον Αριθμό Πανεπιστημιακού Μητρώου σου (ΑΠΜ) και κωδικό (one-time password), για να αποκτήσεις ιδρυματικό λογαριασμό (βήμα 2 στην πλατφόρμα register.auth.gr). Ο ιδρυματικός λογαριασμός θα σου δώσει πρόσβαση σε μια σειρά υπηρεσιών και παροχών, όπως η ακαδημαϊκή ταυτότητα και η κάρτα σίτισης, οι εφαρμογές ηλεκτρονικής γραμματείας, τα ηλεκτρονικά μαθήματα κ.λπ.

Δες εδώ όλες τις διαθέσιμες υπηρεσίες με τη χρήση του ιδρυματικού σου λογαριασμού

-------------------------

ΠΡΟΣΟΧΗ:

Παρακαλούνται οι πρωτοετείς φοιτητές/ήτριες : 

1. Να επισκεφθούν τον σύνδεσμο https://www.auth.gr/services/  που περιέχει έχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τις υπηρεσίες και τις παροχές του Α.Π.Θ.

2. Να επισκεφθούν την ενότητα ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ στην ιστοσελίδα του Τμήματος προκειμένου να ενημερωθούν για τη δομή του προγράμματος σπουδών.

3. Να επισκέπτονται σε τακτική βάση την ιστοσελίδα του Τμήματος Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής ΑΠΘ:  http://www.psy.auth.gr/el  και να παρακολουθούν τις ανακοινώσεις Γραμματείας και διδασκόντων/ουσών, που τους/τις αφορούν.

Σας ευχόμαστε καλή αρχή!

 

Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο 2022-23

Στο ακαδημαϊκό χρονοδιάγραμμα μπορείτε να δείτε τις ημερομηνίες έναρξης και λήξης των εξαμήνων του ακαδημαϊκού έτους 2021-22 που σηματοδοτούν κατ' επέκταση και την έναρξη/λήξη της διδασκαλίας των μαθημάτων, καθώς και τις ημερομηνίες των εξεταστικών περιόδων.

 

Οδηγός Σπουδών 2022-2023

Ο οδηγός προπτυχιακών σπουδών εκδίδεται από το Τμήμα σε ετήσια βάση με σκοπό την παροχή πληροφοριών που αφορούν στις Προπτυχιακές Σπουδές στο Τμήμα Ψυχολογίας του Α.Π.Θ. Στις σελίδες του παρουσιάζονται η δομή και οι αρχές του προγράμματος σπουδών που ακολουθούν οι φοιτητές/τριες στη διάρκεια φοίτησής τους, θέματα σπουδών και οργάνωσης, υποχρεώσεις και παροχές προς φοιτητές/τριες, περιγραφή των υποχρεωτικών και επιλογής μαθημάτων του προγράμματος, οι προϋποθέσεις για τη λήψη πτυχίου, καθώς και άλλες χρήσιμες πληροφορίες.

 

ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Η Κεντρική Πανεπιστημιούπολη του Α.Π.Θ. βρίσκεται στο κέντρο της πόλης της Θεσσαλονίκης και εκτείνεται σε έκταση 334.000 m2 περίπου. Η πλειονότητα των εγκαταστάσεων του Α.Π.Θ. βρίσκεται μέσα στην Κεντρική Πανεπιστημιούπολη. Για την πρόσβασή σας στην Κεντρική Πανεπιστημιούπολη του Α.Π.Θ. μπορείτε  να συμβουλευτείτε το Ευφυές Σύστημα Διαχείρισης Αστικής Κινητικότητας και Ελέγχου Κυκλοφορίας της Θεσσαλονίκης. (Link)

 

Πατώντας παραπάνω μπορείτε να περιηγηθείτε στον χάρτη σημείων παρουσίας του Α.Π.Θ. και να ανακαλύψετε κτίρια, βιβλιοθήκες, νησίδες Η/Υ, καθώς και να ενημερωθείτε για τα σημεία ασύρματης πρόσβασης.

 

Η υποβολή αιτήσεων για έκδοση πιστοποιητικών (π.χ. αναλυτική βαθμολογία, βεβαίωση σπουδών) γίνεται απομακρυσμένα με χρήση της εφαρμογής ηλεκτρονικής γραμματείας φοιτητών/τριών. 

 

Οι φοιτητές μπορούν να ενημερώνονται από τον παραπάνω σύνδεσμο για θέματα αρμοδιότητας στρατολογικών υπηρεσιών, όπως κατάταξη στρατεύσιμου, αναβολή στράτευσης, δικαιολογητικά.

 

ΠΑΡΟΧΕΣ/ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ Α.Π.Θ.

Η Πανεπιστημιακή Φοιτητική Λέσχη (ΠΦΛ) ξεκίνησε τη λειτουργία της, με δωρεάν σίτιση των φοιτητών/τριών του Α.Π.Θ., από 1ης Σεπτεμβρίου, με νέο διευρυμένο ωράριο, ώστε να ικανοποιούνται στον μέγιστο δυνατό βαθμό οι ανάγκες σίτισης όσων παρακολουθούν μαθήματα τις μεσημβρινές και απογευματινές ώρες. Ώρες λειτουργίας της Λέσχης: το μεσημέρι από 13:00 έως 16:30 και το βράδυ από 19:00 έως 21:30.

 

Το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης παρέχει τη δυνατότητα δωρεάν στέγασης στις Φοιτητικές Εστίες στους δικαιούχους φοιτητές/τριες. Παράλληλα διευκολύνει την αναζήτηση στέγης των φοιτητών/τριών μέσα από την αντίστοιχη δράση του τμήματος Σπουδών.

 

Ο Ιδρυματικός Λογαριασμός Χρήστη (university ID) είναι απαραίτητος για τη χρήση ηλεκτρονικών υπηρεσιών που παρέχονται στην πανεπιστημιακή κοινότητα του ΑΠΘ. Αποτελείται από το όνομα χρήστη (username) και τον κωδικό πρόσβασης (password), τα οποία είναι κοινά για όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που απαιτούν ταυτοποίηση μέσω του ιδρυματικού λογαριασμού. Για την ενεργοποίηση του ιδρυματικού λογαριασμού αποστέλλονται στους πρωτοετείς φοιτητές/τριες  ηλεκτρονικοί κωδικοί με ηλεκτρονικό μήνυμα (sms) μετά την ολοκλήρωση της εγγραφής τους.

Οι εγγραφές θα ολοκληρωθούν μετά την αποστολή από το Υπουργείο της λίστας των εγγεγραμμένων φοιτητών και την αντίστοιχη παραβολή της με τη λίστα των φοιτητών/τριών, που έχουν εγγραφεί και κάνει τον έλεγχο της ταυτοπροσωπίας στις Γραμματείες των Τμημάτων Υποδοχής.

 

Το περιβάλλον φιλοξενείται στον ιστοχώρο students.auth.gr. Η είσοδος απαιτεί το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης του ιδρυματικού λογαριασμού του/της φοιτητή/τριας. Μέσα από το περιβάλλον της ηλεκτρονικής γραμματείας ο/η φοιτητής/τρια μπορεί να δει τους βαθμούς των μαθημάτων στα οποία έχει εξεταστεί, καθώς και παραπομπές σε e-learning και class.auth, να υποβάλλει δήλωση μαθημάτων, να δει το ιστορικό των δηλώσεών του, να ζητήσει και να παραλάβει ηλεκτρονικά πιστοποιητικά. Στον σύνδεσμο Παροχές μπορεί να βρει παραπομπές για χρήσιμες υπηρεσίες, όπως τη σίτιση στη φοιτητική λέσχη.

Δικαίωμα ακαδημαϊκής ταυτότητας έχουν όλοι οι προπτυχιακοί, μεταπτυχιακοί/ές και διδακτορικοί/ές φοιτητές/τριες των ΑΕΙ της χώρας. H αίτηση για χορήγηση ακαδημαϊκής ταυτότητας/πάσο στον παραπάνω σύνδεσμο υποβάλλεται μετά την παραλαβή των ηλεκτρονικών κωδικών από τη Γραμματεία του Τμήματος.

Επισημαίνουμε στους/στις φοιτητές/τριες ότι οφείλουν να δηλώνουν ως διεύθυνση κατοικίας στην ηλεκτρονική αίτηση έκδοσης ακαδημαϊκής ταυτότητας τη μόνιμη κατοικία των γονέων τους.

 

Η ηλεκτρονική υπηρεσία ολοκληρωμένης διαχείρισης συγγραμμάτων είναι μια πρωτοποριακή υπηρεσία για την άμεση και ολοκληρωμένη παροχή των Συγγραμμάτων των προπτυχιακών φοιτητών των Πανεπιστημίων, των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών (Α.Ε.Α.) της επικράτειας καθώς και του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου (Ε.Α.Π.).

Απόκτηση πανεπιστημιακού λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου απαραίτητου για την επικοινωνία με τις διοικητικές υπηρεσίες και τους/τις διδάσκουσες.

 

Ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Α.Π.Θ.

 

Το περιβάλλον elearning.auth.gr φιλοξενεί τα ηλεκτρονικά μαθήματα όλων των Τμημάτων του Α.Π.Θ. που διεξάγονται στο πλαίσιο του προπτυχιακού και μεταπτυχιακού κύκλου σπουδών, καθώς και μαθήματα άλλων δομών του Α.Π.Θ. (Διά Βίου Μάθηση, Σχολείο Νέας Ελληνικής Γλώσσας κ.λπ.). Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Ηλεκτρονικών Μαθημάτων που μπορεί να υποστηρίξει όλες τις φάσεις της εκπαιδευτικής διαδικασίας και στοχεύει να λειτουργήσει συμπληρωματικά προς την παραδοσιακή δια ζώσης διδασκαλία.

 

Το myAuth είναι η καθημερινή σου εφαρμογή για το ΑΠΘ. Η εφαρμογή myAuth είναι διαθέσιμη σε android και iOS. Μέσω της εφαρμογής myAuth ο/η φοιτητής/τρια βρίσκει πληροφορίες όπως α) τα τρέχοντα μαθήματα και τους βαθμούς του, β) το καθημερινό πρόγραμμα μαθημάτων του και το πρόγραμμα της εξεταστικής, γ) τις ανακοινώσεις και τις αίθουσες των μαθημάτων του, δ) τα στοιχεία επικοινωνίας της Γραμματείας του, ε) το μενού της λέσχης.

 

Το Κέντρο Διδασκαλίας Ξένων Γλωσσών (Κ.Δ.Ξ.Γ.) αποτελεί αυτοδύναμη ακαδημαϊκή μονάδα του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Α.Π.Θ.). Προσφέρει μαθήματα αγγλικής, γερμανικής, γαλλικής και ιταλικής γλώσσας ειδικότητας στους φοιτητές  και φοιτήτριες του Α.Π.Θ.

 

Το Σχολείο Νέας Ελληνικής Γλώσσας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης προσφέρει μαθήματα νέας ελληνικής γλώσσας σε αλλοδαπούς και ομογενείς από το 1970 και λειτουργεί υπό την εποπτεία της Φιλοσοφικής Σχολής

 

Το Πανεπιστημιακό Γυμναστήριο του Α.Π.Θ. έχει ως αποστολή να εξασφαλίσει ένα ευρύ φάσμα αθλητικών προγραμμάτων και δραστηριοτήτων για τους φοιτητές/τριες και όλο το προσωπικό του Α.Π.Θ.

 

Η Πανεπιστημιακή Κατασκήνωση λειτουργεί στο Ποσείδι της Xαλκιδικής από το 1960. Διαθέτει χώρους άθλησης και ψυχαγωγίας, χώρους υγιεινής, εστιατόριο, αναψυκτήριο στην παραλία, μικρό παντοπωλείο κ.λπ.

Δικαίωμα πρόσβασης σ’ αυτήν έχουν όλοι οι φοιτητές/τριες του A.Π.Θ. (προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί), καθώς και οι εργαζόμενοι. H συμμετοχή των κατασκηνωτών στα έξοδα της κατασκήνωσης συνίσταται στα κοινόχρηστα (κόστος καταλύματος και κοινόχρηστα κατασκηνωτή, εξαιρουμένων των φοιτητών του A.Π.Θ.) και στο κουπόνι ημερήσιας σίτισης.

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ

Σύμφωνα με τις διατάξεις του νέου νόμου 4452/15-02-2017 (Α’ 17), άρθρο 31, παρ. 3 «οι προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί φοιτητές και οι υποψήφιοι διδάκτορες, που δεν έχουν άλλη ιατροφαρμακευτική και νοσοκομειακή περίθαλψη, δικαιούνται πλήρη ιατροφαρμακευτική και νοσοκομειακή περίθαλψη στο Εθνικό Σύστημα Υγείας (Ε.Σ.Υ.) με κάλυψη των σχετικών δαπανών από τον Εθνικό Οργανισμό Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (Ε.Ο.Π.Υ.Υ.), κατ’ ανάλογη εφαρμογή του άρθρου 33 του ν. 4368/2016 (Α’ 83)» μόνο με την χρήση του Α.Μ.Κ.Α. τους.

Στις εγκαταστάσεις της Υγειονομικής Υπηρεσίας της Πανεπιστημιακής Φοιτητικής Λέσχης (είσοδος από Εγνατία) μπορούν να προσέρχονται καθημερινά κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες οι φοιτητές που έχουν ανάγκη ιατρικής περίθαλψης. Στα Ιατρεία της Π.Φ.Λέσχης παρέχονται Α’ Βοήθειες, κλινική εξέταση (χωρίς την δυνατότητα συνταγογράφησης), εμβολιασμοί και συμβουλές σε θέματα Αγωγής Υγείας.

Επίσης, στις εγκαταστάσεις της Υγειονομικής Υπηρεσίας της Π.Φ.Λέσχης  υπάρχει Κέντρο Συμβουλευτικής και Ψυχολογικής Υποστήριξης (ΚΕ.ΣΥ.Ψ.Υ.) που στελεχώνεται από ψυχολόγους στο οποίο έχουν δικαίωμα δωρεάν προσέλευσης όλοι ανεξαιρέτως οι φοιτητές. Παράλληλα, στον Συμβουλευτικό Σταθμό, υπάρχει η δυνατότητα υποστήριξης των φοιτητών και από ψυχιάτρους, σε συγκεκριμένες ημέρες και ώρες (κατόπιν ραντεβού).

Από την Υγειονομική Υπηρεσία της Π.Φ.Λέσχης μπορούν να προμηθευτούν την Ευρωπαϊκή Κάρτα Ασφάλισης Ασθενείας (Ε.Κ.Α.Α.) οι ανασφάλιστοι φοιτητές που πρόκειται να μεταβούν σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης,  προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά 

Το Κέντρο Συμβουλευτικής και Ψυχολογικής Υποστήριξης (ΚΕ.ΣΥ.ΨΥ.) είναι μία υπηρεσία του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης που παρέχει στους φοιτητές/τριες του Α.Π.Θ δωρεάν υπηρεσίες συμβουλευτικής και ψυχολογικής υποστήριξης σε θέματα που τους απασχολούν όπως: άγχος, στρες, δυσκολίες προσαρμογής σε νέο περιβάλλον ή σε σπουδές, οικογενειακές/προσωπικές δυσκολίες, σεξουαλικά θέματα, ψυχοσωματικά προβλήματα κ.ά.

Χώρος: Κάτω Φοιτητική Λέσχη-Υγειονομική Υπηρεσία του Α.Π.Θ.

Τηλ.: 2310 992643  &  2310 992621

Ώρες λειτουργίας για το κοινό και τηλεφωνικά ραντεβού: καθημερινά Δευτέρα έως Παρασκευή 8:00 π.μ.-14:00 μ. μ.

 

ΑΛΛΕΣ ΔΟΜΕΣ

Ακολουθώντας τις κατευθυντήριες αρχές του Πανεπιστημίου σχετικά με τις ίσες ευκαιρίες, δεσμευόμαστε να υποστηρίξουμε την ανάπτυξη ενός μαθησιακού περιβάλλοντος χωρίς εμπόδια και να παρέχουμε, στους φοιτητές με ειδικές ανάγκες, ίσες ευκαιρίες στις ακαδημαϊκές τους αναζητήσεις. Με τη συντονισμένη υποστήριξη των τμημάτων, των σχολών και των μονάδων, προσπαθούμε να παρέχουμε φροντίδα και υποστήριξη σε φοιτητές με ειδικές ανάγκες για να ενισχύσουμε τη συμμετοχή τους στις ακαδημαϊκές δραστηριότητες και τη ζωή μέσα στο Πανεπιστήμιο.

 

 

To Παρατηρητήριο Φοιτητών που ανήκουν σε Ευαίσθητες Κοινωνικές Ομάδες έχει ως κύριο στόχο του να συνδράμει στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν κατά τη διάρκεια των σπουδών τους: οι φοιτητές/τριες με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, οι αλλοδαποί/ες φοιτητές/τριες, πολυπολιτισμικοί, οι μειονοτικοί και οι ομογενείς ή παλιννοστούντες φοιτητές/τριες, LGBT αλλά και οποιαδήποτε άλλη κατηγορία φοιτητών/τριών, που κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους παρουσιάζουν κάποιο ανασταλτικό για την πρόοδο των σπουδών τους πρόβλημα.

 

Η Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης Α.Π.Θ. (ΒΚΠ) σε συνεργασία με την Επιτροπή Κοινωνικής Πολιτικής και Υγείας (ΕΚΠΥ), το Κέντρο Ενταξιακής Πολιτικής (ΚΕΠ) και την Επιτροπή Προσβασιμότητας, παρέχει στους «εντυπο-ανάπηρους» χρήστες της (ορισμός σύμφωνα με ΥΠΠΟ/ΔΙΟΙΚ/98546 ΦΕΚ: Β 2065/24.10.2007), φοιτητές και φοιτήτριες με ελαττωματική ή εξασθενημένη όραση και άτομα, τα οποία λόγω μιας αναπηρίας δεν έχουν τη δυνατότητα να διαβάσουν ένα τυπωμένο κείμενο με συμβατικό τρόπο ή να αντιληφθούν το περιεχόμενο ενός έργου με τη χρήση των φυσικών αισθήσεών τους, τα απαραίτητα εργαλεία για πρόσβαση στο υλικό αυτό.

Το Τμήμα Κληροδοτημάτων διαχειρίζεται υποτροφίες φοιτητών/τριών

 από τις κοινωφελείς περιουσίες του Α.Π.Θ. (κληροδοτήματα, κληροδοσίες, δωρεές).

 

Το Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων επιλαμβάνεται θέματα συμμετοχής σε προγράμματα κινητικότητας, διμερών συμφωνιών, ευρωπαϊκών δικτύων κ. ά.

 

Η Έδρα UNESCO στο Α.Π.Θ. με αντικείμενο την Εκπαίδευση στα Δικαιώματα του Ανθρώπου, τη Δημοκρατία και την Ειρήνη ιδρύθηκε το 1997 με Συμφωνία που υπεγράφη μεταξύ της UNESCO και του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

 

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Α.Π.Θ.

Ενημερωθείτε για τις δράσεις της  Επιτροπής Πολιτιστικής Πολιτικής του ΑΠΘ, την Ορχήστρα, την  Òpera Oberta, τις Χορωδίες, τα Μουσεία-Αρχεία-Συλλογές, τις πολυάριθμες Πολιτιστικές Ομάδες, και τις σημαντικότερες Αίθουσες Τελετών του πανεπιστημίου.

 

ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ

Η ΔΑΣΤΑ αποτελεί μια νέα οριζόντια δομή του Α.Π.Θ, βασική αποστολή της οποίας είναι ο συντονισμός των ενεργειών και των υπηρεσιών των επιμέρους πράξεων (Γραφείο Διασύνδεσης, Μονάδα Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας, Γραφείο Πρακτικής Άσκησης). Απώτερος σκοπός όλων των μονάδων είναι η καλύτερη και αποτελεσματικότερη σύνδεση του Ιδρύματος με την αγορά εργασίας. Η ΔΑΣΤΑ προσφέρει στους/στις φοιτητές/τριες και στους/στις αποφοίτους του Α.Π.Θ. ένα υποστηρικτικό πλαίσιο που στόχο έχει την προώθηση ευκαιριών απασχόλησης και σταδιοδρομίας, καθώς και την επιτυχή πρόσβαση στην αγορά εργασίας.